Header Ads

Riot 11.13 Yama Notlarını Yayınladı!

 


Riot Games an itibariyle 11.13 yama notlarını yayınladı! 

Aphelios:


Pasifinin ilave hasarı ve zırh deşmesi arttı.

 11.12'de Aphelios'a getirdiğimiz güçlendirmeler onu iyi bir noktaya getirse de seçkin düzeyde ona beklediğimizden daha fazla güç kaybettirerek şampiyonu genel anlamda zayıflattı. Dolayısıyla biraz daha yardıma ihtiyaç duyuyor. Biz de genellikle pek rağbet görmeyen nitelik artışlarını güçlendirerek tüm beceri düzeylerindeki oyuncuların işine yarayacak bir değişikliğe gidiyoruz. 

Pasif - Tetikçi ve Kâhin:

İLAVE SALDIRI GÜCÜ 4/8/12/16/20/24 (Q 1-5. seviyeler) ⇒ 5/10/15/20/25/30 (Q 1-5. seviyeler)

ZIRH DEŞME 3,5/7/10,5/14/17,5/21 (E 1-5. seviyeler) ⇒ 4,5/9/13,5/18/22,5/27 (E 1-5. seviyeler)

Kayn:

W görsel efektleri artık yüzey şekillerinin içindeyken açığa çıkıyor.

 Kayn'in görsel efektlerinin şampiyon yüzey şekillerinin içindeyken kaybolması durumuna el atıyoruz. Görsel efektlerin görüş açısının dışındayken gizlenmesi pek çok yetenek için standart. Ancak oyuncuların yüzey şekillerinin içinden görüş kazanması mümkün olmadığı için, onlara Kayn'in yeteneklerine tepki verme şansı sunmak adil olacaktır. Kendisi ayrıca diğer şampiyonlardan farklı olarak uzun bir süre boyunca yüzey şekillerinin içindeki varlığını sürdürebiliyor. Bu kuralı ona özel olarak getirme sebebimiz de bu. 

W - Kasvet Dalgası:

YENİ GÖRSEL EFEKTLER: Kasvet Dalgası'nın görsel efektleri, artık yetenek yüzey şekillerinin içinden şampiyonlar üstünde kullanıldığında açığa çıkıyor.

Lee Sin:


E'nin taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

Lee Sin bir süredir tüm beceri düzeylerinde orta ve üst koridorun tozunu attırıyor. Bu durum en yüksek aşamalarda daha da belirgin. Koridorda çok güvendiği yeteneklerden birinin azami gücünü biraz törpülüyoruz. Böylece ormanda beklenmedik bir güç kaybına uğramayacak. 

E - Fırtına:

TABAN HASAR 100/140/180/220/260 ⇒ 100/130/160/190/220

Olaf:


Taban can büyüme oranı arttı. Mana ve mana büyüme oranı yuvarlandı.

 Durdurulamayan bir yıkım vikingine göre Olaf son yamalarda biraz durulmuş bir halde. Ona oyun boyunca daha fazla dayanıklılık veriyor ve bazı sayıları yuvarlıyoruz! 

Taban nitelikler:

CAN BÜYÜME ORANI 93 ⇒ 100

MANA 7,47 ⇒ 7,5

MANA BÜYÜME ORANI 0,58 ⇒ 0,6

Riven:


E'nin taban kalkanı azaldı.

 Rakiplerini engelleyebilen, durdurabilen ve havaya savurabilen bir şampiyon olan Riven, onları hem maddi hem de manevi anlamda yara bere içinde bırakabiliyor. Bu da kendisinin üst ve seçkin düzeylerde özellikle güçlü olmasını sağlıyor. Çünkü bu beceri düzeylerinde kalkanlar daha etkili kullanılabiliyor. Hasar azaltma becerisini bir miktar dizginlememizin ardından artık savaşa girmeden önce daha dikkatli olması gerekecek. 

E - Yiğitlik

TABAN KALKAN 95/125/155/185/215 ⇒ 85/115/145/175/205

Rumble:


W'nun bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı ve artık sabit değil; ilave hareket hızı azaldı.

 Bu sezon yama notlarında sık sık kendisine yer bulmasına rağmen Rumble hem orta koridor hem de ormanı rakiplerine dar etmeyi sürdürüyor. Erken safhalardaki temizleme hızını azaltarak gezinme ve baskın gücünü aşağı çekiyoruz. 

W - Hurda Kalkan:

BEKLEME SÜRESİ 6 saniye ⇒ 7/6,75/6,5/6,25/6 saniye

İLAVE HAREKET HIZI %15/20/25/30/35 ⇒ %10/15/20/25/30

Tahm Kench (GÜNCELLENDİ):


Ham Yap ve R'si yer değiştirdi ve yenilendi. Pasifin ilave hasarı azaldı. Q'su artık iyileştiriyor, pasifini uyguluyor ve boyutuyla birlikte güçleniyor. E'sinin kalkan süresi arttı; zaman içinde iyileştirmesi arttı ama etkinleşmesi daha uzun sürüyor. Ayrıca yepyeni görsel efektler de gırla!

 Bu yamada gelen büyük değişikliklerle birlikte Kench artık hiç olmadığı kadar parlak! Geçmişte kedibalığımızın gücü, yetenek setinin profesyonel düzeydeki başarısı nedeniyle hep sınırlı kalmış; bu da şampiyonu oyuncuların çoğunluğu için zayıf kalmaya itmişti. Bunu çözmek adına birkaç büyük ayarlamaya gideceğiz.

İlk olarak koordinasyonu yüksek takımların takım arkadaşlarının zayıf noktalarını ve rakiplerin eylemlerini tamamen ortadan kaldırmakta kullandığı Ham Yap yeteneğinin sahip olduğu gücü, etkin oynanışa sahip diğer yeteneklere kaydıracağız. Eskiden Tahm'ın yaptığı asıl katkı, her zaman Ham Yap'la bir takım arkadaşını kurtarmaya hazır olmasıydı. Bu yenilemeyle birlikte yeni Lezzet Yolculuğu'yla daha büyük riskler alması gerekecek. Ayrıca diliyle yaptığı vuruşlardan ve havalı numaralardan (dille iyileştirmeye ne dersiniz?) faydalanmaya odaklanacak.

İkincisi, Ham Yap'ı takım arkadaşları üstünde kullanmayı kolaylaştırıyoruz. Artık takım arkadaşları Ham Yap'ın ne zaman hazır olduğunu belirten bir gösterge görecek. Böylece ne zaman ona doğru koşmanın onları kurtaracağını bilecekler.

Üçüncüsü Lezzet Yolculuğu'nu tamamen bir takım arkadaşıyla koordine şekilde haritanın diğer ucunda bir hamle yapmak üstüne kurulu olmaktan çıkaracak (bu büyük ölçüde profesyonel düzeydeki oyunlara özel bir güç) ve onu kendi başına da etkili olabilen bir yeteneğe çevireceğiz.

Son olaraksa Kench'e yeni görsel efektler ekleyerek onu daha da havalı hale getireceğiz. 

Taban nitelikler:

CAN: 600 ⇒ 570

CAN BÜYÜME ORANI: 100 ⇒ 95

MANA BÜYÜME ORANI: 40 ⇒ 50

ZIRH: 47 ⇒ 42

BÜYÜ DİRENCİ: 32,1 ⇒ 32

Pasif - Tadımlık:

İLAVE HASAR Azami canının %4'ü ⇒ Azami canının %2,5'i

Q - Dil Yarası:

Tahm Kench artık Dil Yarası esnasında R - Ham Yap yeteneğini kullanarak Dil Yarası'nın sersemlettiği şampiyonları yutabiliyor.
Dil Yarası bir rakip şampiyona isabet ettiğinde artık Tahm Kench'i eksik canının %6/7/8/9/10 kadarına eşdeğer miktarda iyileştiriyor.
Dil Yarası artık isabet ettiği şampiyona bir Pasif - Tadımlık yükü uyguluyor.

YAVAŞLATMA %30/40/50/60/70 ⇒ %40

YAVAŞLATMA SÜRESİ 3 saniye ⇒ 2 saniye

BEKLEME SÜRESİ 5 saniye ⇒ 7/6,5/6/5,5/5 saniye

BEDEL 50 Mana ⇒ 50/46/42/38/34 Mana

YENİ: Dil Yarası'nın menzili ve atış hızı artık Tahm Kench'in boyutuyla birlikte artıyor.

W - Lezzet Yolculuğu:

Tahm Kench 1,35 saniye boyunca yoğunlaşır, 0,15 saniyeliğine dalar ve ardından hedef noktada ortaya çıkarak 100/135/170/205/240 (+%100 YG) Hasar verir ve rakipleri 1 saniyeliğine havaya savurur. Yeteneği bir rakip şampiyona isabet ettirmek, bekleme süresinin ve mana bedelinin %30'unu iade eder. Tahm Kench, yuttuğu takım arkadaşlarını beraberinde götürebilir (takım arkadaşları, yoğunlaşma tamamlanmadan önce istedikleri zaman dışarı çıkabilir). Rakipler, yoğunlaşmanın ilk 0,75 saniyesi boyunca Tahm Kench'in nereye gideceğini göremez.

BEKLEME SÜRESİ 24/23/22/21/20 saniye ⇒ 21/20/19/18/17 saniye

BEDEL 60/75/90/105/120 Mana

E - Kayış Gibi: 

KALKAN SÜRESİ 2 saniye ⇒ 2,5 saniye

ZAMAN İÇİNDE GRİ CAN İYİLEŞMESİ Çeyrek saniye başına %10 Azami Can olacak şekilde biraz arttı.

GRİ CAN İYİLEŞMESİ ÖNCESİNDEKİ SÜRE 2,5 saniye boyunca hasar almadığında ⇒ 4 saniye boyunca hasar almadığında

R - Ham Yap:

Tahm Kench hedef şampiyonu 3 saniyeliğine yutar. Eğer hedef şampiyon bir rakipse 3 Pasif - Tadımlık yüküne sahip olması gerekir ve 100/250/400 + azami canının %15 (her 100 YG başına +%5) kadarına eşdeğer miktarda büyü hasarı alır. Tahm Kench bu sırada yere saplanır ve %40 yavaşlar. Eğer hedef şampiyon bir takım arkadaşıysa Ham Yap tamamlandıktan sonra 2,5 saniye süren 300/450/600 (+%100 YG) Kalkan kazanır. Tahm Kench yere saplanır ve %40/25/10 yavaşlar ama W - Lezzet Yolculuğu kullanmaya devam edebilir. Tahm Kench'in takım arkadaşları, Ham Yap'ın ne zaman hazır olduğunu şampiyonun can göstergesinde görebilir (rakipler göremez).

Viego:


Q'nun minyonlardan sağladığı iyileşme azaldı. E'nin taban ilave hareket hızı, atış hızı ve alan uzunluğu arttı.

 Minyon dalgalarını kullanarak canını yenilemekte zorlanmayan Viego, orta koridorda biraz fazla rahat. Hayatta kalma becerisinin bir kısmını tüm rollerinin işine yarayacak başka bir yere aktarıyoruz. 

Q - Mahvolmuş Kralın Kılıcı:

MİNYONLARDAN KAZANILAN İYİLEŞME %100 ⇒ %50

E - Ecel Yolu:

TABAN İLAVE HAREKET HIZI %20/22,5/25/27,5/30 ⇒ %25/27,5/30/32,5/35

ATIŞ HIZI 1000 ⇒ 1200

ATIŞ ALANI UZUNLUĞU 700 ⇒ 775

Xayah:


Q'nun tüy başına taban hasarı ve azami toplam hasarı arttı.

Xayah tüm beceri düzeylerinde zayıf. Bu yüzden tüylerini biraz kabartıyor ve genelde oyunun ileri safhalarında en üst seviyeye çıkarılan Q'suna güzel bir güçlendirme getiriyoruz. Amacımız, ilk olarak hangi yeteneğin en üst seviyeye getirildiğine bağlı olmaksızın tüm Xayah'ların işine yarayacak bir güçlendirme getirmek. Ayrıca Q'ya öncelik veren oyuncuların daha rekabetçi olmasını sağlamak. 

Q - Çifte Hançer:

TÜY BAŞINA TABAN HASAR 45/65/85/105/125 ⇒ 50/75/100/125/150

TABAN AZAMİ TOPLAM HASAR 90/130/170/210/250 ⇒ 100/150/200/250/300

Eşyalar:




Anathema'nın Zincirleri(YENİ):


 Tank mı oynuyorsunuz? Rakip takımda can sıkıcı bir şampiyon mu var? Aradığınız eşya işte burada! Anathema'nın Zincirleri'yle şanssız bir rakibi kolay bir lokmaya dönüştürebilirsiniz. İntikam hiç olmadığı kadar yakın!

Bu eşya tanklara tek bir rakibe karşı savaşırken özel bir savunma avantajı sunmasının yanı sıra ayrıca ofansif kitle kontrolü sağlıyor. Eğer bir oyunda sık sık aynı rakiple (ya da pek sevmediğiniz biriyle) karşı karşıya geliyorsanız, bu eşya daha da faydalı olacak. 

Taban nitelikler:

TOPLAM BEDEL: 2500 Altın

TARİF: Dev Kemeri + Alazcevher + 800 Altın

CAN: 650

YETENEK HIZI: 20

Etkiler:

ADAK (AKTİF): 60 saniye boyunca bir Kan Davası oluşturmak için bir Can Düşmanı seç. Sınırsız menzile sahiptir, sadece çatışma dışında kullanılabilir ve katledilmişken de kullanılabilir (90 saniye bekleme süresi).

KAN DAVASI: Can Düşmanı'ndan Kan Davası yükü başına %1 daha az hasar alırsın. Bu hasar azaltma %0'da başlar ve 60 saniye boyunca %30'a kadar çıkar.
İNTİKAM Azami yüke ulaştığında Can Düşmanı'nın sıvışması yakınındayken %20 azalır.

Omurgakıran(YENİ):


 Pek çok dövüşçü, şu anda öne geçtikleri anları zaferlere çevirmekte zorlanıyor. Özellikle de ayrık ittirme esnasında. Omurgakıran'ın amacıysa onlara takımlarından ayrı kalma riskini göze alarak güçlü bir ayrık ittirme stratejisine yönelme şansını sunmak. Bu eşya, ayrık ittiren şampiyonlara hem kuleleri hem de onları durdurmaya gelenleri dümdüz etme becerisini sağlayacak. Bu ayrıca onlara tankları ve kuleleri aşmanın bir yolunu sunuyor. Eski Komuta Sancağı'nın çalışma şekline benzer olsa da artık koridor boyunca ilerlemek için minyonların yakınında durmak gerekiyor. 

Taban nitelikler:

TARİF: Kazma + Ağırkan + 825 Altın

SALDIRI GÜCÜ: 50

CAN: 300

CAN YENİLENMESİ: %150

Etkiler:

PASİF: Yakınında takım arkadaşın yokken 9-18. seviyelerde 20 ila 45 Zırh ve Büyü Direnci kazanırsın ve kulelere %20 daha fazla hasar verirsin. Yakınındaki büyük minyonlar ayrıca 60 ila 135 Zırh ve Büyü Direnci kazanır ve kulelere %200 daha fazla hasar verir.

Hareketlilik Eşyaları:


 Mayıs ayında da belirttiğimiz gibi eşyalar ve rünleri kapsayacak genel bir hareket hızı çalışması yapacağız. Hem pasif şekilde hareket hızı arttıran (Lich Boğan ve Üçlü Kuvvet) hem de oyuncuların güvenli menzil ya da kaçış yolu algılarını zayıflatan (Shurelya ve Bulut Pelerini) eşyalarda ayarlamalara gittik. Bu değişikliklerin çoğunun güç açısından nötr olması beklense de eşyaların çok güçlü veya çok zayıf olmasına göre bazı ayarlamalar da yaptık.

Tabii burada Hızkesen için bir parantez açmak istiyoruz. Hızkesen'in aktifi pek çok dövüşçü için heyecan verici olsa da ezergeçer sınıfının en önemli zayıf noktası olan hareketliliğin geçerliliğini de büyük ölçüde azalttı. Ezergeçerler, çatışmaya kendi şartları çerçevesinde başladıkları durumlarda gerçekten başarılı. Dolayısıyla ezergeçerlere mesafe kapatma imkânı tanıyan bir eşya son derece güçlü hale geliyor. Bu arada sağladığı hasara ve yeniden kullanılabilmesine değinmedik bile. Bu sorunu çözmek adına aktifini ezergeçerlerin ihtiyaçlarına daha uygun olacak şekilde değiştiriyor ve sınıfın zayıf yönlerini kapatmak yerine güçlü yönlerini pekiştirecek şekilde niteliklerini güncelliyoruz. 

Hızkesen:


CAN 200 ⇒ 400

SALDIRI GÜCÜ 45 ⇒ 40

ATILMA Durduran Saldırı artık kullanıcının 300 Birim boyunca atılmasını sağlamıyor.

YENİ: Durduran Saldırı artık hareket halindeyken de kullanılabiliyor.

DURDURAN SALDIRI HASARI %75 SG ⇒ %100 SG

YAVAŞLATMA 2 saniye boyunca azalarak kaybolacak şekilde %40 ⇒ %90, 3 saniye boyunca azalarak %40'a iner

BEKLEME SÜRESİ 20 saniye ⇒ 15 saniye

KAHRAMAN MARŞI İLAVE HAREKET HIZI 30 ⇒ 20

İHTİŞAMLI PASİF İLAVE HAREKET HIZI %3 ⇒ %2

DÜŞKIRAN'IN (ORNN GELİŞTİRMESİ) CANI 300 ⇒ 500

DÜŞKIRAN'IN (ORNN GELİŞTİRMESİ) SALDIRI GÜCÜ 55 ⇒ 50

Rüzgârın Hiddeti:


İHTİŞAMLI PASİF İLAVE HAREKET HIZI %3 ⇒ %2

TAYFUN'UN (ORNN GELİŞTİRMESİ) İHTİŞAMLI PASİF İLAVE HAREKET HIZI %3 ⇒ %2

Lich Boğan:


HAREKET HIZI %10 ⇒ %8

YETENEK GÜCÜ 70 ⇒ 75

Kozmik Hızlandırıcı:


YETENEK GÜCÜ 75 ⇒ 80

BÜYÜLÜDANS İLAVE HAREKET HIZI 1-18. seviyelerde 10-30 ⇒ 20

Kara Balta:


CAN 400 ⇒ 450

KES YÜKÜ BAŞINA HİDDET HAREKET HIZI İLAVESİ 5, en fazla 30 ⇒ 3, en fazla 18

Ölü Adamın Zırhı:


GEMİBATIRAN DOLMA SÜRESİ 8 saniye ⇒ 4 saniye

GEMİBATIRAN AZAMİ İLAVE HAREKET HIZI 60 ⇒ 40

GEMİBATIRAN'IN İSABET HALİNDE İLAVE HASARI Yük başına 1 Büyü Hasarı, en fazla 100 ⇒ Yük başına 1 Fiziksel Hasar (+%100 Taban SG), en fazla 40

Üçlü Kuvvet:


SALDIRI GÜCÜ 30 ⇒ 35

ÜÇLÜ DARBE İLAVE HAREKET HIZI 25 ⇒ 20

EBEDİ KUVVET'İN (ORNN GELİŞTİRMESİ) SALDIRI GÜCÜ 40 ⇒ 45

Ölümün Dansı:


KARŞI KOY İYİLEŞTİRMESİ Azami canının %10'u ⇒ Azami canının %15'i

KALDIRILDIÖLÜMÜN YÜRÜYÜŞÜ Şampiyonları alt etmek artık 2 saniyeliğine %30 İlave Hareket Hızı vermiyor.

Shurelya'nın Savaş Şarkısı:


İLHAM İLAVE HAREKET HIZI %60, 2 saniye boyunca azalarak %30'a iner ⇒ %30

SHURELYA'NIN AĞITI'NIN (ORNN GELİŞTİRMESİ) İLHAM İLAVE HAREKET HIZI %60, 2 saniye boyunca azalarak %30'a iner ⇒ %30

Sinsi Pençe:


BEKLEME SÜRESİ 60 saniye ⇒ 90 saniye

ZIRH DEŞME 21 ⇒ 18

KUM DARBESİ HEDEF SEÇİMİ Tüm rakip birimler ⇒ Rakip şampiyonlar

KUMKUŞUNUN PENÇESİ'NİN (ORNN GELİŞTİRMESİ) ZIRH DEŞMESİ 29 ⇒ 26

İhtişamlı Mana Eşyaları:


 Birkaç güçlü büyücü şampiyon olsa da sınıfın geneli geçmiş sezonlara kıyasla çok daha zayıf. Bunu düzeltmek adına ihtişamlılarından bazılarını indirim sepetine atarak ilk güç patlamalarına daha erken erişmelerini sağlayacağız. Bu değişiklik tüm sorunlarını çözmese de onlara fark edilir ölçüde yardımcı olacak. Değişikliklerin çok fazla, yetersiz veya tam kararında olup olmadığını görmek için durumu yakından takip edeceğiz. 

Liandry'nin Istırabı:


BİRLEŞTİRME BEDELİ 1200 Altın ⇒ 1000 Altın

Luden'in Çığlığı:


BİRLEŞTİRME BEDELİ 1250 Altın ⇒ 1050 Altın

Hepbuz:


BİRLEŞTİRME BEDELİ 450 Altın ⇒ 250 Altın


Dinçleştirici Aytaşı:


 Dinçleştirici Aytaşı ve Shurelya'nın Rüyası'na 11.8'de getirdiğimiz ayarlamalar, efsuncuların ihtişamlı eşya seçeneklerini genişletmede başarılı olsa da Aytaşı'nın Shurelya'ya kıyasla zayıf kalmasına neden oldu. 11.11'deki güçlendirmesini biraz daha küçük ölçüde tekrarlayarak Aytaşı'nı bu yamada bir hareket hızı zayıflatması alan Shurelya'nın seviyesine çekiyoruz. 

YILDIZ IŞIĞI'NIN İYİLEŞTİRME VE KALKAN GÜCÜ Yük başına %6 (en fazla %30) ⇒ Yük başına %7 (en fazla %35)

İlahsindiren:


 İlahsindiren birkaç menzilli şampiyonda fazla iyi sonuçlar veriyor (Ezreal'la sınırlı olmasa da Ezreal kesinlikle bunlardan biri). Eşya, 11.11'deki güçlendirmeler öncesinde bile bu şampiyonlar için epey güçlü olsa da pek popüler değildi. Artık radara girdiğine göre onu 11.11 öncesindeki gücünün birazcık daha altına çekeceğiz. 

BÜYÜLÜKILIÇ'IN GÜÇLENDİRİLMİŞ İSABET HASARI Hedefin azami canının %12'si ⇒ Hedefin azami canının %12'si (yakın dövüş) || %9'u (menzilli)

Rünler:


Bulut Pelerini:


 Yukarıdaki hareketlilik değişikliklerinin bir parçası olarak Bulut Pelerini'nin ilave hareket hızını oyun ilerledikçe aşağı çekeceğiz. 

İLAVE HAREKET HIZI 2 saniyeliğine %5/20/35 ⇒ 2 saniyeliğine %5/20/25

Hayalet Poro:


 Hayalet Poro çok ama çok nadiren Hâkimiyet ağacının iz sürme yuvasında kendine yer buluyor. Bu poroyu görüş oyununu oynayanları daha iyi ödüllendirecek şekilde güncelliyoruz. 

SAĞLANAN GÖRÜŞ SÜRESİ 60 saniye ⇒ 90 saniye

RAKİBİ AÇIĞA ÇIKARMA SÜRESİ 4 saniye ⇒ 6 saniye

Kule Güncellemesi:

 Son birkaç sezonda üst ve alt iç kuleler haritadaki diğer hedeflere kıyasla yeterince değerli olmadıklarından pek stratejik hedefler olamadı. Bu durumu düzeltmek için bu kuleleri yıkmayı daha değerli hale getiriyoruz. Böylece oyuncular yan koridorlarda öne geçme fırsatları kollarken ayrık ittirme de tüm beceri düzeylerinde geçerli ve heyecanlı bir strateji olmayı sürdürecek. Bu avantaj ayrıca ayrık ittiren oyunculara kartopu etkileri yakalama ve göz ardı edilemeyecek bir tehdide dönüşme fırsatı verecek. 
Yan koridorlardaki (üst ve alt) iç kuleler artık fazladan 250 Yerel Altın veriyor.
Tüm kule envanterlerinde artık kule yıkıldığında ne kadar altın kazanılacağı gösteriliyor.

Sihirdar Büyüleri:


Çarp:


 Cüretli ve Donduran Çarp ormancılara minyonlara karşı kullanabilecekleri erken gerçek hasar erişimi veriyor. Bu da ultilerce çağrılan Tibbers, H-28Q Doruk Tareti, Daisy ve Sis'in Hanımı gibi yoldaşların ilk seviyelerine karşı son derece etkili. Cüretli ve Donduran Çarp'a bir hasar çarpanı ekliyoruz. Böylece yoldaşlara Çarp atmak ormancılar için oyun boyunca stratejik bir seçim olmayı sürdürecek. Ancak bundan sonra Çarp'ı geliştirir geliştirmez düşük seviyeli ulti yoldaşlarını paramparça edemeyecekler.

Bu arada bir de hatırlatma: Minyonlar yoldaşları kapsasa da canavarları kapsamaz. Dolayısıyla canavarlara verilen hasarda bir değişiklik olmayacak. 

Cüretli Çarp:


MİNYONLARA VERİLEN HASAR 900 Gerçek Hasar ⇒ 500 (+ hedefin azami canının %10'u) Gerçek Hasar

Donduran Çarp:


MİNYONLARA VERİLEN HASAR 900 Gerçek Hasar ⇒ 500 (+ hedefin azami canının %10'u) Gerçek Hasar

ARAM Denge Değişiklikleri:

Akali: Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır

Gwen: Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır

Hecarim: Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır

Qiyana: Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır ⇒ Verdiği hasar %15 artar, aldığı hasar %15 azalır

Rammus:Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır

Rek'Sai: Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %12 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır

Udyr: Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır, kalkan etkileri %10 güçlenir ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır, kalkan etkileri %10 güçlenir
11.13 Zayıflatmaları

Camille: Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır, kalkan etkileri %10 güçlenir ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %5 azalır, kalkan etkileri %10 güçlenir

Dr. Mundo:  Aldığı hasar %5 artar

Trundle: Aldığı hasar %5 artar ⇒ Aldığı hasar %5 artar, iyileştirme etkileri %5 zayıflar

Zyra: Verdiği hasar %6 azalır, aldığı hasar %6 artar ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar

Warmog'un Zırhı: 6 saniye şampiyon hasarı bekleme süresi, 3 saniye şampiyon harici birim hasarı bekleme süresi ⇒ 8 saniye şampiyon hasarı bekleme süresi, 4 saniye şampiyon harici birim hasarı bekleme süresi


Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri:


-Neeko kılık değiştirmiş haldeyken Pasif - Binbir Surat yeteneğinin mor göstergesinin kendi mevcut canı yerine seçili takım arkadaşının canını göstermesi hatası giderildi.

-Dr. Mundo'nun E - Beyin Sarsıntısı saldırıları, normal saldırılar arasında daha seri görünecek şekilde güncellendi.

-Dr. Mundo, Mordekaiser'in R - Ölüler Âlemi yeteneğini engellediğinde Pasif - Nereye İsterse Oraya Gider yeteneğinin bekleme süresine girmemesi hatası giderildi.

-İşadamı Mundo, Yaman Sıklet Mundo, Cellat Mundo, Mundo Vücut Şampiyonu, Mundo Mundo ve TPA Mundo'nun Q - Mikroplu Testere görselleri, yetenek çalıda kullanıldığında daha belirgin olacak şekilde güncellendi.

-Sion'un Pasif - Ölümün Görkemi yeteneğinin diriliş süresinden uzun sürmesi halinde şampiyonun mevcut konumunda dirilmesi hatası giderildi.

-Alan etkili yeteneklerin uyguladığı yere saplama ve susturma etkileri (Singed'in W - Kuvvetli Zamk, Soraka'nın E - Ekinoks ve Cassiopeia'nın W - Zehir yetenekleri) artık oyuncu alan etkisi içindeyken Arındır'la kaldırılamıyor.

-Destek sekmesi artık oyun içi dükkânda Popüler filtresinin üstünde görünüyor.
Yıldız Muhafızı Jinx'in replikleri artık eşya aldığında oynatılıyor.

-Statik Hançer'in alım replikleri Fırtınabiçen'e kaydırıldı.

-Aphelios'un Severum'la R - Ay Işığı Nöbeti kullandığında normal saldırılar yerine yeteneklerle iyileşmesi hatası giderildi.

-Mega Gnar'ın Pasif - Hiddet Geni yeteneğinden kazandığı taban saldırı gücünün ipucunu tutmaması hatası giderildi.

-Rammus'un Q ses efektlerinin repliklerinden etkilenmesi hatası giderildi.


Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler:


KOD ADI: Zed Prestij Serisi

Astronot Veigar ve Astronot Rammus

Astronot Maokai

Astronot Corki

Yeni Kostümlere Eklenecek Renk Paketleri:


Hiç yorum yok